poniedziałek, 5 maja 2014

Wyniki konkursu losowanie.

Wyniki Konkursu losowanie.


Na początku chciałabym wszystkim bardzo podziękować, za udział w moim konkursie. 


Chciałam również podziękować Wam Kochani za miłe słowa, które dodają mi skrzydeł i mogę z pasją wykonywać kolejne prace. 


Największą radość mam gdy sprawiam  radość swoimi pracami.


Gdy wam je rozdaję w konkursach bądź gdy je kupujecie. 


Moje hobby stało się dla mnie czymś więcej, mogę sprawić, że na niektórych twarzach pojawi się uśmiech
 a nie ma nic piękniejszego na świecie.

Kochani trzy osoby miały dziś szczęście w losowaniu oto one 


Katarzyna Karwas
Monika Stusinska
Agnieszka Kloda

Dobrej nocy Marta Słona Słodycz


3 komentarze:

  1. gratulacje wszystkim zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej ale mnie zamurowało, dziękuję ślicznie, że będę miała tego cudownego aniołka od pani :)

    OdpowiedzUsuń